"חתונת השנאה" • נחשפו חילופי מסרונים בין אבי החתן לרכז השב"כ

ישראל פריי No Comments on "חתונת השנאה" • נחשפו חילופי מסרונים בין אבי החתן לרכז השב"כ

בבוקר החתונה, התכתבו אבי החתן ורכז השב"כ • המשפחה טוענת: הוכחה שהשב"כ ידע ולא מנע • השב"כ: ניסיון הידברות עם משפחות הקיצונים במטרה לרסן ולהשיב להתנהגות נורמלית • הסיפור המלא

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיום ימי ה"שבע ברכות" לחתונה שזכתה לכינוי המפוקפק "חתונת השנאה", לא מהווים אות לסיום העיסוק התקשורתי בפרשה. תיעוד של מעגלי רוקדים בחתונה עם נשקים ודקירת תמונות הילד עלי דאוושה, גררו גל גינויים מכל עבר.

אמש נחשפו בתקשורת חילופי מסרונים בין אביו של החתן לבין רכז בשב"כ. המשפחה מנסה לנצל את ההתכתבות כדי לחזק את טענתם כי השב"כ ידע על הסיכון להסתה והתלהמות בחתונה – והיה צריך לעצור זאת.

רכז: "בשעה טובה, מזל טוב".

אב החתן: "תודה רבה, בטח נתראה באירוע אם אצליח לזהות אותך… רק בבקשה אל תבוא עם מסכת הסקי, שלא יבהלו – יש שם מבוגרים".

רכז: "אל תשתה הרבה, שתוכל לחזור הביתה".

אב החתן: "מקסימום אתה תחזיר אותי… אתה כבר מכיר את הדרך…".

משפחת החתן מנסה להתנער מהמעשים שתועדו בסרטון, וטוענים כי החוגגים שעוררו סערה כלל אינם מוכרים להם. הם לא היססו מלרמז על אשמים אחרים. פרט לשיר הזה, כל החתונה הייתה נורמטיבית לחלוטין, בלי שום נשק ובלי שום תמונה. ברגע שקלטנו מה שקרה, נבהלנו גם אנו וביקשנו להפסיק זאת מיד. התחושה הקשה שעולה היא שככל הנראה הדברים היו מתוכננים על ידי גורמים בעלי אינטרס מסוים", נכתב במנשר שפרסמו.

השב"כ נמסר בתגובה: "במסגרת מימוש ייעודי לסיכול טרור מקיימים אנשי שב"כ, מעת לעת, קשר עם בני משפחות של חשודים בפעילות קיצונית ואלימה על מנת לנסות ולהסתייע בהם כדי לרסן את פעילות החשודים ולהשיבם להתנהלות נורמטיבית".



0 תגובות